در حال بارگذاری ...
مدیر اجرایی رویداد خبرداد:

راه‌یابی شش اثر به دومین رپرتوار نمایشنامه‌خوانی چهارمحال و بختیاری

طاهره سلیمانی دهکردی، مدیر اجرای دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی از راه یابی شش اثر از هنرمندان چهارمحال و بختیاری به دومین رپرتوار نمایشنامه‌خوانی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سلیمانی دهکردی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: استقبال هنرمندان استان از دومین دوره این رپرتوار خوب بود و در نهایت 10اثر برای بازبینی انتخاب شد که هیات بازبین این رویداد 6 اثر را برای اجرا در این رپورتوار معرفی کرد.

مدیر اجرای دومین رپرتوار نمایشنامه خوانی گفت: دوره دوم این رویداد با رویکرد آموزشی و در 6 روز برگزار خواهد شد به طوری که آثار منتخب هر کدام پس از اجرا نقد بررسی و درباره آثار هنرمند نمایش نامه نویس نیز از سوی گروه اطلاعاتی ارائه خواهد شد.

سلیمانی دهکردی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که در اولین فرصت کارگاه آموزشی با موضوع نمایشنامه خوانی برگزار کنیم و سطح علمی و پژوهشی این رویداد را در سال های آینده ارتقا دهیم.

به گفته وی : نمایش های  «خواستگاری»  اثر «آنتوان چخوف» به کارگردانی «حسن مجیدی »، «خانه برنارد آلبا» اثر« فدریکو گارسیا لورکا» به کارگردانی «مصطفی محمدی دوست »، «کلفت ها» اثر «ژان ژنه» به کارگردانی «زهرا کوهی فایق»، «خانواده بزرگ سمسامی به جز پوریا» به نویسندگی و کارگردانی «سعید شیرزاد»، «شهر شکلاتی» اثر «ندا ثابثی» و کارگردانی «رضا علوی»  و «کشتن گربه بابا فونتن» اثر  «محمد رحمانیان» به کارگردانی «داوود یادگاری» آثار راه یافته به دومین رپرتوار نمایشنامه‌خوانی استان چهارمحال و بختیاری هستند.

به گفته بازبینی  آثار این دوره از رپرتوار به عهده حمید حیدری، ثریا امینیان، مسلم سلیمانیان و امین بسیم بوده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، دومین رویداد نمایشنامه خوانی از سوی انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری  مهر ماه 1401 در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

نظرات کاربران