در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «کافور» در تماشاخانه مهر شهرکرد

نمایش «کافور» به نویسندگی «سارا اسماعیلی» و کارگردانی «مهدی عسگری» از ۱۵ تا ۲۴ شهریور در تماشاخانه مهر شهرکرد روی صحنه اجرا خواهد داشت.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «کافور» از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است که از سوی گروه تئاتر شب شهرکرد تا 24 شهریور به روی صحنه است.

«کافور» نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی است و داستان آن پیرامون مواد مخدر و تاثیر آن بر فرو پاشی خانواده است، «رامک مردانی» ، «سارا اسماعیلی»، «گلناز شمس» و «رضا میلانی»  بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل نمایش می توان به «کاظم حیدری چالشتری» سرپرست گروه، «مهدی براتی» طراح نور، «رحیم دانش» دراماتورژ و طراح صحنه، «کیومرث توکلی» آهنگساز، «علی توکلی سورشجانی» طراح پوستر، «داود یادگاری» منشی صحنه، «صادق چلگردی دهکردی» تنظیم افکت و موسیقی، « رسول حداد، سید حبیب الله موسوی و مینا حیدری» ساخت دکور، «پارسا عسگری» طراح لباس، «سید مهدی سلیمی دهکردی» مدیر روابط عمومی و «محسن کرمی» و «محبوبه ولی زاده»  گریمور اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند تا 24 شهریور ماه هر شب ساعت 20 به تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، چهار راه ابوریحان مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران