در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر خورشید شهرکرد

کارگاه تئاتر بازیگری و کارگردانی یک قدم به جلو برگزار می شود

کارگاه تئاتر بازیگری و کارگردانی یک قدم به جلو با حضور «کامیار معتمدیان دهکردی» از سوی گروه تئاتر خورشید با همکاری تماشاخانه مهر در شهرکرد برگزار می شود.

کامیار معتمدیان دهکردی مدرس این کارگاه آموزشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: این کارگاه با هدف انتقال تجربه به فعالان بازیگری و کارگردانی در استان برگزار می شود و همانطور که از نامش بر می آید سعی خواهیم داشت قدم هایی رو به جلو در تئاتر و بازیگری را با هم دیگر تجربه کنیم.

معتمدیان افزود: تلاش داشته مطالب کارگاه مطابق با شیوه های نوین آموزش بازیگری و کارگردانی باشد و اینکه جریان کارگاه بیشتر به سمت مطالب کارگردانی پیش رود یا بازیگری به تمایل شرکت کنندگان وابسته است.

این کارگردان هنرهای نمایشی استان اظهار داشت: شرکت در این کارگاه برای علاقه مندانی که دوره های مقدماتی آموزش ها را طی نکرده اند مناسب نیست، اگر چه محدودیتی ایجاد نخواهیم کرد اما بهتر است دوستانی که تجربیاتی از پیش دارند در این کارگاه حاضر شوند.

به گفته وی مباحثی چون پرورش نقش، طراحی تمرین، هدایت بازیگر در راستای تحلیل و شروع کارگردانی از قطعات کوچک  از جمله مهمترین مباحث آموزشی این کارگاه تئاتر است.

وی یاد آور شد حضور در این کارگاه پیش نیازهایی لازم دارد که پس از ثبت نام افراد در کارگاه به اطلاع متقاضیان رسانده خواهد شد.

کامیار معتمدیان دهکردی مدرس این کارگاه تئاتر و سرپرست گروه تئاتر خورشید شهرکرد از سال 1374 وارد دنیای تئاتر شده است. معتمدیان دهکردی سال 1383 تحصیلات خود  در رشته تئاتر در دانشگاه سوره را به پایان رساند. تجربه ی بازیگری در تعدادی از نمایشهای به صحنه رفته در شهرکرد و چندین تجربه ی کارگردانی از جمله نمایش های «آلا صبح زود رفت»، «آواز ستاره ها»، «ضعیفه ها»، «جایی همین نزدیکی»، «چشمان بسته از خواب» و «سلول صفر» را در کارنامه کاری خود دارد. عضویت در شورای صدور پروانه نمایش، داور و بازبین بسیاری از جشنواره ها از دیگر فعالیت های این هنرمند استان است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه چهار روزه می تواند تا 27 شهریور در  تماس با شماره ی 09025465890 ثبت نام نمایند.

 




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گفت: با توجه به رقابت 10 اثر نمایشی در جشنواره امسال، امکان انتخاب سه اثر استانی برای راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر کشور وجود ...

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران