در حال بارگذاری ...

«کُلاغ‌ها» در تماشاخانه مهر شهرکرد روی صحنه می‌رود

«کُلاغ‌ها» از ۴ تا ۲۳ آبان به کارگردانی «احمد رضا رافعی بروجنی» در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، «کُلاغ‌ها» به نویسندگی «سعید محسنی» و طراحی و کارگردانی «احمد رضا رافعی بروجنی» به مدت 20 شب در تماشاخانه مهر شهرکرد ساعت 19 اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «کُلاغ‌ها» با مضمونی اجتماعی نقدی است با زبان کمدی بر خرافه ها و باور های غلط مردمان که حاضر به تغییر این باور های غلط نیستند.

این اجرا، جدیدترین اثر نمایشی گروه تئاتر شهر بروجن  به سرپرستی و تهیه کنندگی احمد رضا رافعی بروجنی است که به صورت مشترک با هنرمندان بروجن و شهرکرد به روی صحنه می‌رود.

پریسا عابدی، امین بسیم و احمد رضا رافعی بروجنی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به «طاهره سلیمانی دهکردی» دستیار کارگردان و مدیر اجرا، «احمد رضا رافعی بروجنی » طراح صحنه، نور،و موسیقی زنده و پوستر، «انوشه صالحی» طراح لباس، «سحر آذرخش» طراح گریم، «امید بسیم» طراح پوستر، «سجاد شیررازی» آهنگساز، «یاسر الله بخشی»، «سحر آذرخش»، «ریحانه صانعی»، «جواد گل محمدی»، «علیرضا تقی پور» و «نرگس البرزیان» موسیقی زنده، «غلامرضا نجار زاده» منشی صحنه، «داود یادگاری دهکردی» مدیر صحنه، «داود امینیان» مدیر نور، «نادر اصغریان» مدیر تولید، «حمید شبانیان» مدیر پشتیبانی،«قاسم اسماعیلی دهکردی» مدیر تماشاخانه مهر، «امین بسیم» مدیر روابط عمومی و تبلیغات، «مرضیه طاهرزاده» عکاس، «سید یاسین موسوی» و «مازیار آقالو» تدارکات و «استاد کورش شمس قهفرخی»، «استاد سید رحمان صالحی قهفرخی»، «ریحانه صانعی»،«داود یادگاری دهکردی»، «جواد گل محمدی» و «مهرداد ایزدی» اجرای دکور اشاره کرد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، با توجه به ظرفیت محدود پذیرش تماشاگر برای این نمایش علاقه مندان برای تماشای این اثر می توانند از قبل با شماره‌ی 09030216672 تماس حاصل نمایند و بلیط خود را رزرو کنند.

گفتنی است نمایش «کُلاغ‌ها» از 4 تا 23 آبان 1401 هر شب به جز 13 آبان ساعت 19 در تماشاخانه مهر واقع در شهرکرد، چها راه ابوریحان، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

اجرای نمایش «زاغ  ها» در بروجن

اجرای نمایش «زاغ ها» در بروجن

نمایش «زاغ ها» نوشته میترا احمدی و کارگردانی علیرضا فرهنگ از 3 تا 10 بهمن در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن به روی صحنه است.

|

نظرات کاربران