در حال بارگذاری ...

اجرای عمومی نمایش «کپسول» در شهر کرد

نمایش «کپسول» به نویسندگی سعید شیرزاد و کارگردانی مهرنوش عباس‌نژاد، کاری از گروه تئاتر همسفران مهتاب، از ۸ تا ۱۲ دی در تماشاخانه مهر شهرکرد به صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «کپسول» به نویسندگی سعید شیرزاد و کارگردانی مهرنوش عباس‌نژاد، اثر منتخب سی و چهارمین جشنواره تئاتر این استان که به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر راه پیدا کرده است، از امروز (پنجشنبه هشتم دی) به مدت 5 شب در تماشاخانه مهر شهرکرد، اجرا خواهد شد.

داستان این نمایش در باره بیماری ناشناخته‌ای است که تنها راه درمان آن ازدواج است. چالش تعهد در این نمایش بسیار پررنگ است و اتفاقات اصلی نمایش حول محور تعهد و خانواده است.

 فرزاد فخریان، طاهره نادری، مهرنوش عباس‌نژاد، مصطفی رئیسی فیل‌آبادی، سمیه حیدری، مارال بنی‌مهدی، علی مرادپور، سعید شیرزاد، آتنا همتیان، راضیه رحمانی، عاطفه ملکی لپری و ترانه محمدی سرپیری، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حسین اصغریان دهکردی (سرپرست گروه)، سینا ابراهیمی و افشین شهبازی تک آبی (دستیار کارگردان)، مهرنوش عباس‌نژاد (طراح صحنه)، داود امینیان (طراح نور)، اکبر مرتضوی پردازش (نور)، صدیقه نجفی (طراح و دوخت لباس)، ملیحه صادقی ده‌چشمه (طراح و مجری گریم)، حمیدرضا یوسفی (اجرای گریم)، فاطمه خدابخشی (طراح پوستر و بروشور)، سعید صداقت (طراح صدا و موسیقی)، ترانه محمدی سرپیری و آنتا همتیان (منشی صحنه)، افشین شهبازی و حمید رضا شیرزاد (مدیر صحنه)، مجید شیرزاد (مدیر اجرایی)، فاطمه حیدری (عکاس)، ارغوان طاهری و مهدی نفر (ساخت تیزر)، محمدرضا فتح‌‌الهی (مدیر روابط عمومی) و مجتبی رئیسی، محمد صادق سجادی و علی توکلی زانیانی (خدمات و پشتیبانی) اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند با شماره‌ 09909305351 تماس بگیرند و بلیت خود را رزرو کنند.

نمایش «کپسول» از 8 تا 12 دی 1401، هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه مهر واقع در شهرکرد، چهارراه ابوریحان، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کمیته‌‌‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال وبختیاری فعال شدند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن کمیته‌های اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گفت: با توجه به رقابت 10 اثر نمایشی در جشنواره امسال، امکان انتخاب سه اثر استانی برای راه‌یابی به مرحله منطقه‌ای تئاتر فجر کشور وجود ...

|

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

نظرات کاربران