در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان انتخابات هیات مدیره انجمـن هنرهای نمایشی استـان چهارمحال و بختیاری

مدیر مرکز هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان تشکیل مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمـن هنرهای نمایشی استـان خبر داد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری؛ امید بسیم با اعلام این خبر بیان کرد: فراخوان تشکیل مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری از امروز 19 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شده است.

بسیم افزود: وی عنوان کرد: متقاضیان عضویت در مجمع عمومی و هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان می توانند تا 6 خرداد درخواست خود را به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهند.

وی یاد آور شد  دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبطبا هنرهای نمایشی در مقطع کاردانی و کارشناسی، میر مسئول آموزشگاه و یا موسسه هنر های نمایشی، هنر آموز دارای کارت صلاحیت تدریس هنر های نمایشی، پیشکسوت صاحب نظر به تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو پیوسته و یا وابسته کانون های خانه تئاتر ایران و انجمن بازیگری، شرایط کاندیداتوری در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی می باشد.

بسیم اظهار داشت: کلیه هنرمندان نمایش استان، فعال در رشته های هنرهای نمایشی شامل نمایش نامه نویس، کارگردان، بازیگر، طراحی و اجراء نورپردازی، طراحی و ساخت عروسک و دکور، طراحی و اجراء گریم نمایش، طراحی لباس نمایش، طراحی صحنه نمایش ، آهنگساز نمایش، تهیه کننده نمایش، عکاسی تئاتر و سایر عوامل نمایش می توانند با تکمیل فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن نمایش استان شرکت نمایند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان جهت شرکت در این انتخابات به عنوان کاندیدا می توانند تا تاریخ 6 خرداد 1402 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز هنرهای نمایشی مراجعه نمایند.

 

 

 




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران