در حال بارگذاری ...
در قالب تئاتر و تجربه با پیشکسوتان:

کارگاه آموزش بازیگری با حضور«حمید ابراهیمی» در شهرکرد برگزار می‌شود

کارگاه آموزش بازیگری با حضور«حمید ابراهیمی» در قالب تئاتر و تجربه با پیشکسوتان ۱۰ تا ۱۴ مرداد در شهرکرد برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه «تئاتر و تجربه با پیشکسوتان»با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی، موسسه پیشکسوتان و دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تابستان ۱۴۰۲ در استان‌های کشور برگزار می شود .

امید بسیم افزود: برگزاری کارگاه «تئاتر و تجربه با پیکشوتان» بر اساس نیازها و درخواست هر استان برنامه ریزی و طراحی می شود که با توجه به نیاز و درخواست هنرمندان استان کارگاه بازیگری برای استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است.

بسیم اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور «حمید ابراهیمی» از پیشکسوتان هنر بازیگری در کشور برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: در پایان این دوره به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

وی یاد آور شد: مهلت ثبت نام در این کارگاه  تا 7 مرداد است و کارگاه بازیگری 10 تا 14 مرداد ماه به مدت 5 روز در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری،   علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند  به آدرس شهرکرد، تقاطع بلوار آیت الله کاشانی و فارابی، مجتمع فرهنگی و هنری غدیر(طبقه اول) مرکز هنرهای نمایشی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن همراه 09140210362 تماس حاصل نمایند.




مطالب مرتبط

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

صحنه تئاتر چهارمحال و بختیاری با آغاز جشنواره سی و پنجم رونق گرفت

سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با حضور 13 اثر نمایشی از ۱۵ آبان کار خود را آغاز کرد تا صحنه تماشاخانه مهر و آمفی تئاتر امیرکبیر شهرکرد با حضور هنرمندان و مخاطبان رونقی تازه بگیرد.

|

از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
از سوی دبیر سی و پنجمین دوره

داوران جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

با دعوت پیام احمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری، سیروس همتی، جلیل رفیعی و احسان جانمی سه هنرمند عرصه تئاتر و سینمای کشور، داور آثار این دوره از جشنواره شدند.

|

نظرات کاربران