در حال بارگذاری ...
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از ۱۲ آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش شهر شکلاتی نوشته ندا ثابتی، روایتگر داستانی کمدی اما تلخ و نقادانه از مردمان شهری است که هیچ عنصر هنری و فرهنگی را میان خود نمی‌پسندند و تا آنجا پیش رفته‌اند که نه تنها نسبت به زیبایی‌ها بلکه در برابر جنایت‌ها هم به‌نوعی بی‌تفاوتی گرفتار هستند. 
در این نمایش که اجرای عمومی آن تا 21 آذر ادامه دارد، سینا ابراهیمی، رها عبدالهی، علی مرادپور، آتنا همتیان، رضا علوی، ویدا اردشیری، مهدی همتیان، حدیث قاسمی، سعید صمیمی و محمدرضا سمیع به عنوان بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند. 
 نمایش شهر شکلاتی از جمله آثار راه‌یافته به بخش رقابتی سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری بود که توانست در این دوره از جشنواره به سه عنوان برتر در بخش موسیقی، طراحی صحنه و طراحی لباس دست یابد. 
 سروش خورشیدی برای ساخت و اجرای موسیقی شهر شکلاتی که به صورت زنده در بخش‌های مختلف نمایش نواخته می‌شود به عنوان نفر شایسته تقدیر در جشنواره سی و پنجم انتخاب شد و هیات داوران به دلیل اهمیت بالا در استفاده از مولتی‌مدیا‌ و تصویرسازی در این نمایش، جایزه ویژه خود را به گروه تصویرسازی نمایش شهر شکلاتی تقدیم کرد. 
 مریم بنی طالبی هم برای طراحی لباس بازیگران نمایش شهر شکلاتی توانست عنوان تنها برگزیده این بخش را در سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری به دست آورد. 
 سیدکاظم مهاجر به عنوان سرمایه‌گذار و سعید صمیمی به عنوان سرپرست در تولید و اجرای نمایش شهر شکلاتی همکاری دارند و مرتضی نامدار، مصطفی حسنی، طاهره زارع، امیرمحمد رحمانی و بابک کوهی فایق در گروه کارگردانی، کیمیا و آنیتا بهمن پور، ساغر حیدری، شاهین و سعید ابراهیمی و فرناز کریمی در گروه انیماتور و تصویرسازی، امیرحسین صمیمی، آیدا مددی، فاطمه باقرپور و شادی معتمدی در گروه گریم، مرتضی نامدار و علی بهرامی در گروه نور، علی جوانمردی، مهدی اسفنانی، عنایت محمودوند و شیوا حاجیان در گروه موسیقی و سینا ابراهیمی به عنوان طراح پوستر و بروشور در خلق این اثر نمایشی، عهده‌دار اجرای بخش‌های مختلف هستند. 
به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از 21 آذر ماه  1402،  ساعت 19، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، تماشا کنند.




مطالب مرتبط

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نظرات کاربران