در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه مهر شهرکرد از امروز 5 بهمن آغاز می شود

اجرای نمایش «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی...»

اجرای نمایش «من هر وقت دیدمت .داشتی می رفتی...» به طراحی نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی جعفری فارسانی و مریم سلیمانی بابادی از ۵ بهمن در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز می شود.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «من هر وقت دیدمت .داشتی می رفتی...» نمایش منتخب سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری است که اجرای خود را به مدت 5 شب در تماشاخانه مهر شهرکرد به روی صحنه خواهد برد.

این اثر نمایشی تولید گروه نمایشی آرام شهرکرد است که ه. تهرانی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

داستان این اثر نمایشی روایتی متکثر گونه از چیستی انسان معاصر را که در شمایل یک خانواده قشقایی به تهران آمده و در حال تدارک مهاجرت به استرالیا است را به نمایش گذاشته است.

مهدی جعفری نویسنده و کارگردان این اثر معتقد است : در این نمایش آدم ها  در شرایط مهاجرت  با مصائبی روبه رو می شوند که کم کم شخصیت ها داشته های پیرامون ِ زیست ِ خویش را در می یابند و تو گویی استعاره ای از انسان امروز می شوند که دائما فردگرایی غلط مدرنیته آن ها را سوق می دهد به جایی دیگر که در این گیرودار حضور ِ معنویت ِ از دست رفته شان نمود بیشتری پیدا می کند و درمی یابند زندگی همین حالای با هم بودن خانواده ا ست و تنها راه رستگاری شان برگرداندن آن معنویت ِ انسانی خودشان است ، کاربست ِ ماندن در هویّت ِ خویش می باشد.

مهدی جعفری فارسانی،  رضا مرادیان فارسانی،  ندا قاسمپور فارسانی،  کیمیا جهانباز فرد و  مینا نجفی اشخاص بازی این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به محمد قلندری « دستیار کارگردان»، ایوب عسگری « طراح صحنه»، داوود امینیان « طراح نور»، سجاد شیرازی « آهنگساز»، حسین محمودی « مدیر صحنه» و ناهید کریمی «منشی صحنه» اشاره کرد.

 

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از ز 5 تا 9 بهمن ماه 1402،  ساعت 19، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، تماشا کنند.




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران