در حال بارگذاری ...
از سوی گروه نمایش آرام شهرکرد

«فراتر از صداقت» به روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی از سوی گروه نمایش آرام شهرکرد در تماشاخانه مهر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، «فراتر از صداقت» یک نمایش کمدی، خانوادگی است که زندگی یک زوج را با نگاه طنز و مضامین اجتماعی روایت می کند.

رضا ولی پور دهکردی کارگردان این اثر نمایشی از اساتید هنر نمایش در استان چهارمحال و بختیاری و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد است او بیش از یک دهه است که با راه اندازی آموزشگاه هنرهای نمایشی به پرورش نیرو های جوان تئاتر در استان مشغول است.

ولی پور آثار بسیاری به عنوان نویسنده و کارگردان تولید کرده که همگی در جشنواره های ملی و بین اللملی خوش درخشیده اند.

ولی پور دهکردی به همراه همسرش ثریا امینیان که او نیز یکی از هنرمندان و اساتید تئاتر استان است در این نمایش ایفای نقش می کنند.

با این گروه نمایشی دکتر کمال الدین شفیعی از اساتید تئاتر کشور نیز در بخش صدا پیشگی همکاری کرده است.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به داود یادگاری «مدیر صحنه»، امیر ملکی «دستیار صحنه»، یاسمن جهانبخشی «منشی صحنه»، سجاد میرزائیان «عکاس»، داود امینیان «مدیر و طراح نور»، سجاد شیرازی «مدیر صدا و انتخاب موسیقی»، سمیه حیدری «طراح بروشور و بلیت»، رضا ولی‌پور دهکردی«طراح صحنه و لباس»، پریا امینی «دوخت لباس»، رضا ولی‌پور دهکردی و امیر ملکی «طراح پوستر و بنر»، هادی امیدی «تدارکات»، سارا شمس «مدیر هماهنگی» و حسین شکیبا، یاسمن جهانبخشی، ریحانه خسروی، اهورا ولی‌پور دهکردی «گروه تبلیغات» و ناصر قائدی «تهیه کننده» اشاره کرد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از تا 30 بهمن ماه 1402،  ساعت 18، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، تماشا کنند.

مخاطبین هنر نمایش برای تماشای این اثر و رزرو بلیت با شماره ی 09133844234 تماس حاصل نمایند.




مطالب مرتبط

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

مهم‌ترین رویداد هنری استان با همدلی هنرمندان تئاتر برگزار شد

جشنواره تئاتر استانی به عنوان با سابقه ترین رویداد هنری استان هر ساله با همدلی و همراهی هنرمندان تئاتر استان برگزار می شود چهره های هنری پنهانی که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره هر سال انجام می دهند.

|

نظرات کاربران