در حال بارگذاری ...
از سوی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری:

اجرای نمایش میدانی «ضامن» در مدارس شهرستان لردگان

نمایش میدانی «ضامن» به نویسندگی سید اکبر دانیالی و کارگردانی حمیرا احمدی تولید دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری از روستای «باغ انار» در مدارس شهرستان لردگان اجرا شد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «ضامن» تولید گروه نمایش تئاتر بچه های مسجد روستایی باغ انار شهرستان لردگان است. که برای شرکت در جشنواره ملی تئاتر روستایی رضوی با عنوان «آسمان هشتم» تولید شده است.

امین بسیم افزود: این اثر نمایشی که با موضوع امام هشتم شعیان امام رضا (ع) است با سرپرستی و نویسندگی هنرمند هنرهای نمایشی استان سید اکبر دانیالی لردگانی تولید شده است و در نیمه دوم بهمن ماه و همزمان با دهه مبارک فجر در مدارس شهر لردگان اجرا شده است.

به گفته وی کارگردان این اثر میدانی حمیرا احمدی از هنرمندان دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری است که در سال گذشته نیز در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد با نمایش چادر سفید در جشنواره حضور داشته است.

حمیرا احمدی، مرضیه کریمی ، یسنا فتاحی، زهرا فتاحیان فر بازیگران این اثر نمایشی هستند و از دیگر عوامل آن می توان به امیرمحمدفتاحی « پخش موزیک»، روح الله فتاحی،صادق محمدی«طراح صحنه» اشاره کرد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری در استان با هدف ت کشف استعدادهای هنری و تربیت نیروی متخصص هنرهای نمایشی  در بین جوانان مسجد راه اندازی شده و اکنون در مساجد سراسر استان گروه های نمایشی خود را سازمان دهی کرده است.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، در سال 1401 همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد استان با حضور بیش از 40 گروه نمایشی در سراسر استان برگزار شد و منتخبین آن در دومین رویداد نمایشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد (محرابیان) شرکت کردند.




مطالب مرتبط

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

نظرات کاربران