در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر رُخ

«خط استوا» در تماشاخانه مهر به روی صحنه رفت

نمایش «خط استوا» به نویسندگی، جمال هاشمی و کارگردانی روح الله سمیع از ۴ تا ۱۵ اسفند در تماشاخانه مهر واقع در شهرکرد، میرآباد غربی میدان ابوریحان روی صحنه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «خط استوا»  که متن آن را جمال هاشمی نوشته است درباره زن و شوهری است که در پارکینگ خانه‌شان یک میز پینگ پنگ دارند و تمام زندگی‌شان به بازی می‌گذرد و در دنیای ذهنی‌شان بر سر کشورهای مختلف بازی می‌کنند و برنده هر بازی صاحب یک کشور می‌شود اما در آخر یک کشور باقی می‌ماند که هر دو می‌خواهند آن را به دست آورند.

در این اثر نمایشی  روح الله سمیع کارگردان نمایش به همراه راضیه رئیسی ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به فاطمه برزکار و ناصر قائدى به عنوان «تهیه کننده»، طاهره سلیمانى دهکُردى «مشاورکارگردان و دستیار کارگردان »، داوود امینیان «طراح صحنه»، رضا یزدانیان «طراح نور»، علیرضا طاهریان دهکُردى «دستیار و اجرای نور»، محمد حیدرى «طراح صوت و تصویر»، مهرناز لله گانى «طراح لباس»، جواد هیاریان دهکُردى « طراح پوستر و بروشور»، سعید صداقت « دستیار کارگردان»، یاسمین نصیرى «گریمور»، پرتو شمس،پروین باغبانى «عکاس»، فاطمه محمدى «مربی تنیس و مدیر صحنه»، پوریا ایزدى(موسسه ى شهر خیس) «ساخت تیزر و تبلیغات» و داوود امینیان و عباس رضایى ساخت و اجراى دکور اشاره کرد.

موسیقی این اثر نیز که بر گرفته از قطعه هاى رویا(پژمان اختیارى)و از خون جوانان وطن(عارف قزوینى)است توسط على محمدى از اساتید ساز سنتور استان چهارمحال و بختیاری نواخته می شود.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از تا 15 اسفند ماه 1402،  ساعت 18، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، تماشا کنند.

 

مخاطبین هنر نمایش برای تماشای این اثر و رزرو بلیت با شماره ی 09135098355 تماس حاصل نمایند.




مطالب مرتبط

با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر  رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت
با تقدیم اجرای اول به هنرمند پیشکسوت تئاتر رضا ولی پور دهکردی

نمایش «شهر شکلاتی» در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت

نمایش کمدی «شهر شکلاتی» به کارگردانی رضا علوی اشکفتگی با تقدیم اجرای اول خود به هنرمند پیشکسوت استان رضا ولی پور دهکردی اجرای خود را از 12 آذر ماه در تماشاخانه مهر شهرکرد آغاز کرد.

|

از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه 1402 روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از 16 اردیبهشت 1403 دوباره به روی صحنه رفت.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

نظرات کاربران