در حال بارگذاری ...

انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و هنرمندان ۹ شهرستان استان، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده، می‌توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری شنبه 12 خرداد ساعت 13:30 دقیقه با حضور معاون اموراستانها و ارتباطات و نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.

امید بسیم افزود: با توجه به تغییر اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران، گستره بیشتری از هنرمندان شهرستان‌های استان می‌توانند در این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان شرکت کنند که با بررسی های به عمل آمده حدود 160 هنرمند تئاتر استان می‌توانند در این دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی شرکت نمایند.

به گفته وی اگر هر هنرمند نمایشی بدلیلی نمی تواند در روز رای گیری در انتخابات حضور داشته باشد ولی تمایل دارد در انتخابات شرکت کند و به کاندید مورد علاقه خود رای دهد آن شخص می تواند با دادن وکالت به یکی از افراد گروه خود و یا هنرمندان تئاتر  و تکمیل فرم مربوط وکالت نامه و تایید آن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این انتخابات شرکت کند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از انجام فراخوان عمومی، جلسات بررسی فرم های ثبت نام و مدارک متقاضیان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی و کاندیداهای شرکت در انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی در این دوره از انتخابات 14 هنرمند تئاتر استان به عنوان کاندیدا ثبت نام کرده اند.

بسیم اسامی کاندیدا های شرکت کنند در این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان را به شرح زیر اعلام کرد: ثریا امینیان، مهدی بخشش، مهدی حسن زاده سامانی، محمودرضا حقیقتی، سیداکبر دانیالی لردگانی، احمدرضا ستوده، ملیحه سلیمانی، سجاد شیرازی، ناصر قائدی، هوشنگ عزیزی پور، رضا علوی اشکفتکی، حسن مجیدی قهفرخی، ستار یارمحمدی و حجت الله یدالهی.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان چهارمحال و بختیاری، هنرمندان هنرهای نمایشی در استان می توانند 12 خرداد ساعت 13:30 با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری شرکت نمایند.

 




مطالب مرتبط

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

هنر نمایش گویاترین ابزار هنری است

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با تبریک این‌ روز به تمامی فعالان این عرصه هنری گفت: بی‌شک جامعه‌ای که بتواند از هنر نمایش به عنوان گویاترین ابزار هنری در مسیر راست و درست بهره گیرد، راه را برای بازنمایی هویت ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران