در حال بارگذاری ...
از سوی آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام

نمایش «شتر مهربان» در شهرکرد روی صحنه رفت

نمایش «شتر مهربان» به نویسندگی و کارگردانی سارا شمس کاری از کارگاه نمایش آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام در شهکرد به روی صحنه رفت.

مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش «شتر مهربان» یکی از آثاری است که در پایان کارگاه نمایش خلاق هنر جویان آموزشگاه تئاتر آرام تولید شده و همه عوامل و بازیگران این نمایش از هنر جویان آموزشگاه می باشند.

رضا ولی پور دهکردی افزود: داستان این نمایش درباره حیوانات یک جنگل است که قصد دارند یکی از حیوانات را از جنگل اخراج کنند و بعد از اخراج آن از جنگل دچار مشکل می شوند و اکنون تلاش می کنند تا آن حیوان را دوباره به جنگل باز گردانند.

ولی پور اظهار داشت: کلاس های آموزشی این آموزشگاه در سنین مختلف برگزار می شوند و تا کنون بازیگران بسیاری از این کلاسها به بدنه تئاتر استان وارد شده است.

او گفت: نیره محمدی، عسل شجاعی، نگین جاوید، مهر شاد تاجی، حامد لله گانی، عاطفه خدری و معصومه کریمزاده در این اثر ایفای نقش می کنند و مسعود صادقی، سپهر کوهی کمالی، ندا اعرابی، نرجس محقق و الهام عفاری نیز از عوامل این نمایش می باشند.

مدیر مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکردافزود: این اثر نمایشی زیر نظر بهروز زمانی از اساتید آموزشی آموزشگاه تئاتر آرام به عنوان استاد راهنمایی اثر تولید شده است.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، این اثر نمایشی 18 و 19 تیر ماه ویژه خانواده های هنر جویان آموزشگاه تئاتر آرام و علاقه مندان به هنر نمایش به صورت رایگان در آمفی تئاتر امیرکبیر به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است
رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است

رضا ولی‌پور دهکردی، نویسنده و کارگردان نمایش «برانکو باریچو»، برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی را در ترغیب هنرمندان جوان برای پرداختن به این هنر، بسیار موثر می‌داند.

|

نظرات کاربران