در حال بارگذاری ...

نمایش« بوکا» در فارسان به روی صحنه می رود

نمایش «بوکا» به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ عزیزی پور از ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه در آمفی تئاتر فرهنگ سرای فارسان به روی صحنه می رود.

هوشنگ عزیزی پور نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: داستان نمایش«بوکا» درباره انفجار برج های دوقلو در امریکا است. در حاشیه انفجار این دو برج دو نفر توسط امریکایها زندانی می شوند که یکی از آنها ایرانی و شیعه و دیگری عراقی و وهابی است و در نهایت یکی از سربازان آمریکایی تحت تاثیر حرف های زندانی ایرانی قرار گرفته و زندان مخفی بوکا که متلعق به امریکایی ها در عراق بوده  را افشا می کند. 
عزیزی پور افزود: این اثر نمایشی با حمایت بسیج هنرمندان شهرستان فارسان، انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان تولید شده است.
او گفت: رضا مرادیان، لیلا ریسی، کیانوش ابراهیمی، علی محمدی، نسیم سلطانی، امین معین، فرزاد جهانبازی و میلاد فاضلی بازیگران این نمایش هستند.
کارگردان نمایش بوکا افزود: شقایق عزیزی پور« طراح صحنه»، کیانوش ابراهیمی و مرضیه خانی «طراح نور»، شقایق امیدی «طراحی صدا و موسیقی»، پیام بهرامی «مدیر صحنه»، سجاد ترابی فارسانی «طراح پوستر» و مرضیه خانی «طراح لباس و گریم» نمایش را به عهده دارند.
به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری ، علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند از 15 الی 19 مهر ماه ساعت 17 به آمفی تئاتر فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران