در حال بارگذاری ...
از سوی کارگاه نمایش آموزشگاه تئاتر آرام

نمایش«پینوکیو» در شهرکرد به صحنه رفت

نمایش« پینوکیو» از سوی هنر جویان بازیگری کودک و نوجوان آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد به روی صحنه رفت.

مدیر آمزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد در گفتگو با تئاتر چهارمحال گفت: نمایش « پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی سارا شمس و با حضور هنر جویان ترم یک و دو آموزشگاه آرام اجرا شده است.

رضا ولی پور دهکردی افزود: این نمایش دو اجرا ویژه ی خانواده این هنر جویان و علاقه مندان به هنر نمایش به صورت رایگان داشت که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

او گفت : این نمایش برگرفته از داستان انیمیشن پینوکیو است و تلاش دارد محبت را با زبان کودکانه به نمایش بگذارد.

ولی پور افزود: محمد احمدی، محدثه محمدی، سروش غفاری، حدیث امینی، الهه صیادی، پویا منصوری، امیرمحمد مهرپور، هلنا چهرازی و  ضحا کریمیان در این نمایش ایفای نقش می کنند.

او گفت: سبحان امینی ساخت موسیقی، محمد حسن پورکاوه، منشی صحنه و ندا اعرابی و غزل ملکی به عنوان گریمور در این اثر فعالیت میکردند که همگی از هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه تئاتر آرام می باشند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام شهرکرد از سال 1392 فعالیت هنری خود را آغاز کرده و هنرجویان اموزش دیده در این آموزشگاه در بسیاری از آثار نمایشی در تئاتر استان اکنون فعالیت دارند.  




مطالب مرتبط

رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است
رضا ولی‌پور دهکردی، کارگردان نمایش «برانکو باریچو»

جشنواره تئاتر استانی در ترغیب هنرمندان جوان بسیار موثر است

رضا ولی‌پور دهکردی، نویسنده و کارگردان نمایش «برانکو باریچو»، برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی را در ترغیب هنرمندان جوان برای پرداختن به این هنر، بسیار موثر می‌داند.

|

نظرات کاربران