در حال بارگذاری ...
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

انتشار جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در جشنواره استان چهارمحال و بختیاری

جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت کننده در سی‌ دومین جشنواره استان چهارمحال و بختیاری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از چهارمحال و بختیاری، دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در گفتگو با تئاتر چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در جشنواره ۱0 اثر از ۱0 کارگردان در استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه جشنواره رسید و ستاد جشنواره پس از بررسی مدارک دریافتی، جدول بازبینی آثار را تهیه و منتشر کرد.

فرشید بزرگ نیا افزود: فراخوان سی دومین دوره جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با هماهنگی و همکاری مرکز هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فروردین ماه اعلام عمومی شد در فراخوان این دوره از جشنواره و بر اساس آئین نامه برگزاری تاکید بر اجرای عموم نمایش ها بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا  و تعطیل بودن اجرا های عموم این فراخوان تغییر کرد.

او گفت: در این دوره از جشنواره 5 اثر از شهرکرد، ۲ اثر از شهرستان بروجن، 1 اثر از شهرستان فارسان، ۱ اثر از شهرستان لردگان و ۱ اثر از شهر فرخ شهر در بازبینی سی دومین جشنواره حضور دارند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری و رئیس انجمن هنرهای نمایشی افزود: در جشنواره سی و دوم اجرا های جشنواره فقط با حضور داوران بوده و تماشاگران می توانند از طریق فضایی مجازی به تماشایی نمایش ها بنشینند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری بازبینی آثار سی دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری از 23 الی 25 آذر ماه 1399 در استان برگزار می شود.  




مطالب مرتبط

گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است
گفت و گو با کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری

حسین وکیلی: حضور داوران غیر بومی انتخاب خوبی است

حسین وکیلی کارگردان نمایش « عامدانه،عاشقانه،قاتلانه..» با ابراز خرسندی از انتخاب تعداد بیشتر آثار در این جشنواره، حضور داوران غیر بومی در را انتخاب خوبی دانست که بهتر است در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

|

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

علیرضا فرهنگ: تئاتر نیازمند تخصیص بودجه کافی است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

علیرضا فرهنگ: تئاتر نیازمند تخصیص بودجه کافی است

علیرضا فرهنگ کارگردان شرکت کننده در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری، کمبود بودجه و امکانات اجرایی و همچنین کم انگیزه شدن هنرمندان استان برای اجرا را بزرگترین چالش این روز های تئاتر استان ها دانست و ابراز امیدواری کرد مسئولان تلاش بیشتری در جهت بهبود ...

|

پلاتوی بروجن  میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

پلاتوی بروجن میزبان نمایش «آخرین حکایت فرهاد»

نمایش «آخرین حکایت فرهاد» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی سروش ضیاء بروجنی کاری از گروه هنری هی جار از 28 بهمن ماه 1402 اجرای خود در پلاتوی نمایش فرهنگ سرای بروجن را آغاز کرده است.

|

نظرات کاربران