در حال بارگذاری ...
فرماندار شهرستان فارسان:

توان وقدرت کلامی هنر خصوصا هنر نمایش قابل قیاس با سایر عناصر فرهنگی نیست

دکتر سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان، چهارمحال و بختیاری پس از دیدن نمایش «دفک» گفت: توان وقدرت کلامی هنر خصوصا هنر نمایش قابل قیاس با سایر عناصر فرهنگی نیست.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری دکتر سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان پس از دیدن نمایش «دفک» به کارگردانی فرزاد صفدری افزود: باید از هنر به ویژه هنر تئاتر در امر فرهنگ سازی استفاده بیشتر شود چرا که این هنر دیرینه تاثیر گذاری بسیاری بر روی مخاطب خواهد گذاشت.

دکتر صالحی اظهار داشت: این نمایش با زبان هنر توانست مشکلات محیط زیست استان و کشور را بیان کند و با اجرای موسیقی و عناصر بومی ومحلی درخصوص حفظ محیط زیست وزندگی از حقوق انسانها نسبت به همدیگر ومحیط زیست اطلاع رسانی کند که بسیار لازم و مفید برای جامعه امروز ما می باشد.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: هنرمندان تئاتر استان به ویژه هنرمندان شهرستان فارسان تلاش کنند با اینچنین اجرا های  سنت ها و آیین های بومی ومحلی درست و به جای استان را احیا کنند و به نسل امروز معرفی نمایند.

به گزارش تئاتر چهارمحال و بختیاری، نمایش «دفک» به نویسندگی ناهید صادقی و کارگردانی فرزاد صفدری کاری از گروه نمایش طلوع از ۲۴ تا ۲۶ اسفند در شهرستان فارسان اجرا شد و در فروردین 1401 در جشنواره محیطی وفضای باز «ارس»  استان آذربایجان شرقی شرکت دارد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران