در حال بارگذاری ...

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح تقدیر بازیگری زن جشنواره را از آن خود کردند.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش «کَل» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی محمدی دوست با 12 نمایش صحنه‌ای پذیرفته ‌شده در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود، به رقابت پرداخت که توانست بیشتر جوایز این بخش از جشنواره را از آن خود کند.

این اثر نمایشی که به صورت فیزیکال طراحی شده است با الگوبرداری از یک داستان کهن بختیاری، تأثیرات منفی شکار بر زندگی مردم را در زیست بوم چهارمحال و بختیاری روایت می کند.

جوایز کسب شده این اثر نمایشی در بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به شرح زیر است.

دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش موسیقی به سمیه تیموری و مصطفی محمدی‌دوست برای ساخت موسیقی نمایش «کَل» اهدا شد.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مصطفی محمدی‌دوست برای کارگردانی نمایش «کَل» اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری زن (اختلالات روان شناختی) به پری امیری، لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری زن (اختلال رشدی ، هوشی) به تهمینه قاسم‌پور و لوح تقدیر و جایزه نقدی بازیگری زن (همراه) به فتانه عباسی بازیگران نمایش «کَل» از چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش بازیگری مرد (اختلال بینایی) نیز به امیرمحمد اسدی برای بازی در نمایش «کَل» اهدا شد.

جایزه نمایش برگزیده برای معرفی در اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به گروه نمایش«کَل» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان (چهارمحال و بختیاری) اهدا شد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، نمایش«کَل» از شهرستان فارسان تنها نماینده چهارمحال و بختیاری در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بود که توانست جوایز نخست بخش فراگیر جشنواره را از آن خود کند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر
هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک مطرح کرد:

لزوم حمایت متولیان از گروه‌های تئاتر

معتمدی، هنرمند تئاتر و مسئول جلسات نقد بررسی چهارمین همایش تئاتر تک می‌گوید: لازم است متولیان امر باتوجه به وضعیت اقتصادی تاجایی که امکان دارد حمایت‌های مالی را از گروه‌های تئاتر داشته باشند.

|

نظرات کاربران