در حال بارگذاری ...
از 16 اردیبهشت در تماشاخانه مهر

«فراتر از صداقت» روی صحنه رفت

نمایش «فراتر از صداقت» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی رضا ولی پور دهکردی کاری از گروه نمایش آرام شهرکرد که در بهمن ماه ۱۴۰۲ روی صحنه بود به دلیل استقبال مخاطبان از اجرا از ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ دوباره به روی صحنه رفت.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، «فراتر از صداقت» یک نمایش کمدی، خانوادگی است که زندگی یک زوج را با نگاه طنز و مضامین اجتماعی روایت می کند.

این اثر نمایشی توسط رضا ولی پور دهکردی یکی از نویسندگان و کارگردانان و اساتید تئاتر استان چهارمحال و بختیاری با نگاهی نو و طنز به روی صحنه رفته است.

در نمایش «فراتر از صداقت» ولی پور دهکردی به همراه همسرش ثریا امینیان که او نیز یکی از هنرمندان و اساتید تئاتر استان است ایفای نقش می کند.

با این گروه نمایشی دکتر کمال الدین شفیعی از اساتید تئاتر کشور نیز در بخش صدا پیشگی همکاری کرده است.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می توان به داود یادگاری «مدیر صحنه»، امیر ملکی «دستیار صحنه»، یاسمن جهانبخشی «منشی صحنه»، سجاد میرزائیان «عکاس»، داود امینیان «مدیر و طراح نور»، سجاد شیرازی «مدیر صدا و انتخاب موسیقی»، سمیه حیدری «طراح پوستر، بروشور و بلیت»، رضا ولی‌پور دهکردی«طراح صحنه و لباس»، پریا امینی «دوخت لباس»، هادی امیدی «تدارکات»، سارا شمس «مدیر هماهنگی»، میلاد غلامی و یاشار اکبر پور «تصویر بردار» اشاره کرد

همچنین هنرمندانی چون  حسین شکیبا، سروش میرزاییان، ریحانه خسروی، پوریا ایزدی، مصطفی عسگری، محبوبه غلامی، امیر مسعود رحمانی، مرضیه تیموری، اهورا ولی‌پور دهکردی، هانیه نصیری، بهنام مرادیان قهفرخی، مهدی رنجبر، عباس امینیان، داریوش خدادای، زهرا محمدی، دانیال کمالی دهکردی، ریحانه تقی زاده، آیدا حبیبیان، فاطمه موذن، سارا سلیمی و فردین قبادی  در بخش صحنه، اجرا و تبلیغات، اجرای دوباره این اثر نمایشی را همراهی می کنند.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، علاقه مندان می توانند این اثر نمایشی را از تا 16 اردیبهشت  ماه 1403،   تا 6 خرداد ماه 1403 هر شب ساعت ساعت 19، در تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی،  چهار راه ابوریحان، تماشا کنند.

مخاطبین هنر نمایش برای تماشای این اثر و رزرو بلیت با شماره ی 09133844234 تماس حاصل نمایند.

 




مطالب مرتبط

ثریا امینیان داور  چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان
ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک:

همایش تئاتر تک نقطه شروع یک جریان تاثیر گذار در تئاتر استان

ثریا امینیان داور چهارمین همایش تئاتر تک معتقد است این همایش که به همت حوزه هنری و آموزشگاه تئاتر آرام برگزار شده می تواند نقطه شروع یک جریان بسیار تاثیر گذار در تئاتر استان باشد.

|

با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند
با اعلام هیئت انتخاب چهارمین دوره

آثار راه‌یافته به همایش تئاتر تک معرفی شدند

پس از بررسی آثار متقاضی حضور در چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری هیئت انتخاب 6 نمایش را جهت حضور در این رویداد معرفی و 3 نمایش را مشروط و منوط به بازبینی مجدد برای حضور معرفی کردند.

|

نظرات کاربران