در حال بارگذاری ...

درخشش هنرمندان تئاتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره بچه‌های مسجد

بازیگران دو تئاتر از استان چهارمحال و بختیاری با کسب سه مقام برتر بازیگری در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد دوره پانزدهم خود را از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه به میزبانی بافق یزد با حضور ۱۴ گروه نمایشی از سراسر کشور برگزار کرد که دو گروه از این ۱۴ گروه جشنواره از استان چهارمحال و بختیاری بود.

امین بسیم افزود: در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری بیش از ۲۲۲ اثر بازبینی شدند و در نهایت ۱۴ اثر به مرحله نهایی راه یافتند که نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته از استان در جشنواره پانزدهم بودند.

به گفته وی در بخش بازیگری زن زهرا احمدی سفید دشتی و مبینا معصومی سفید دشتی از شهر بروجن استان چهار محال و بختیاری برای بازی در نمایش گیلدا از مسجد جامع سفید دشت تقدیر شدند و جایزه نقدی دریافت کردند.همچنین در همین بخش نسیم سلطانی نسب از شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری برای بازی در نمایش لیلا جایزه بازیگری را دریافت کرد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این جشنواره بیش از ۵۰ بازیگر زن در نمایش‌ها ایفای نقش می‌کردند که هیأت داوران ۸ بازیگر زن را به عنوان بازیگران برتر جشنواره معرفی کرد.

به گزارش خبر نگار ایران تئاتر در چهارمحال و بختیاری، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد به دبیری سید مصطفی موتورچی و داوری اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در بافق یزد برگزار شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است
گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش فراگیر (صحنه‌ای) جشنواره تئاتر فجر

مصطفی محمدی‌دوست: «کَل»، نقدی بر شکار است

مصطفی محمدی‌دوست، نویسنده و کارگردان نمایش «کَل» می‌گوید نمایش او، هشداری برای کشتن است، چراکه کشتن، کشتن می‌آورد و حرف این نمایش، درواقع نقدی است بر شکار.

|

جوایز بخش فراگیر  جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

جوایز بخش فراگیر جشنواره تئاتر فجر در دست هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان چهارمحال و بختیاری که با نمایش«کَل» در بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشتند تندیس جشنواره، دیپلم افتخار نمایش اثر برگزیده، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش کارگردانی، دیپلم افتخار بخش موسیقی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار بخش بازیگری مرد و سه لوح ...

|

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

نمایش «کَل» به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام اسامی نمایش‌های راه‌یافته به بخش فراگیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: نمایش «کَل» کاری از هنرمندان توان‌خواه استان در این بخش از جشنواره فجر اجرا می‌شود.

|

نظرات کاربران